Szolgáltatások

You are here: Kezdőlap / Szolgáltatások
  • Webáruház

    Minden gyártó/importáló cég, vagy magánszemély életében elérkezik a kérdés – legyen-e webáruházam? A válasz egyértelmű. Az online piacok terjeszkedése megállíthatatlan. Egy igazán kifinomult webáruház “figyel” a vásárlóra. Megrendeléskor követi őt, megrendelést követően figyelemmel kíséri és javaslatokat tesz. Egy igazán jó webshop arra is figyelmeztet, ha csak kosárba helyeztünk terméket, de nem vásároltuk meg azokat – a jó vállalkozó ezt az ügyfelet is megérdemli, csak legyen, ami figyelmezteti.

  • Üzleti célú honlapok

    Egy üzleti célú honlapkészítés egy általános, kiváló megjelenéssel és tartalommal bíró, olcsón reklámozható oldalt eredményez. Általában a vállalkozás kirakata, mely arra hivatott, hogy megragadja az érdeklődő figyelmét és elvezesse a kapcsolatfelvételig. Ezen oldalak mérsékelten tartalmaznak információt. Kiváló a szolgáltatók számára, legyen az ügyvéd, könyvelő, vagy épp műköröm-építő.

  • Közösségi média alapú honlapkészítés

    Azok a weblapok, melyeket a közösségi média kiszolgálására tervezünk, kifejezetten nagy létszámú látogatót, megosztásokat, kedveléseket és expanzív növekedést hoznak.

    Ezen honlapok a legalkalmasabbak a széleskörű. de meghatározott ügyfélkör felé való célzásra, online marketingre. Bármely típusú vállalkozásnak ajánljuk. Egy közösségi médiára alapuló weblap tervezés feltétlen része a brand építés, vagy márkaerő fenntartása.

  • CMS alapú honlapkészítés

    Tartalomkezelő rendszerre épület honlap. Általában ügyfélkezelésre, projekt menedzsmentre használható.

    Része lehet egy professzionális webáruháznak. Közepes méretű vállalkozásoknak ajánljuk.

  • Google első oldal

    Általános elvárás a honlapkészítés és keresőoptimalizálás során, hogy a majdani keresések során honlapunk az első oldalon szerepeljen. Részben a tervezésen múlik, részben a későbbi működésünk eredményeképp helyezik előnyös pozícióba a keresők, találati listájukon honlapunkat. A google aktuális rendszere a területi keresésekre és azok szűrt, területi eredményeire alapoz. Egy budapesti (területileg budapesten van a számítógép) kereséskor a helyi vállalkozásokat kapjuk első eredménynek.

    Ezt a keresőoptimalizálás során minimálisan tudjuk befolyásolni!

    Országos szintű keresőoptimalizálás során sokrétűbb a probléma. Egy személyes találkozó keretén belül ismertetjük mindazt, amivel munkánk során foglalkozunk majd.

  • Google hirdetés

    Egy jó keresőoptimalizálás és egy jó honlap általában kevés, vagy nem a maximális eredményt hozza. Miért? A találati lista első 5-8 helyezettje átlagosan 1-200 “újonnan” érkező konkurens honlappal néz szembe. Nehéz kivédeni a “gyermek” honlapokat, melyek születésükkor kedvezőbb helyzetben vágnak neki a működésüknek, mint idősebb társai. Kiváló lehetőség honlapkészítés – keresőoptimalizálás és hirdetés során, ha megfelelő szövegi tartalommal, jól célzott hirdetést helyezünk el. A hirdetéseket földrajzilag, időbeli síkon, nyelvi beállítások szerint is célozhatjuk. Automatizálva is. A hirdetéseink mindig előtérbe kerülnek, megkülönböztetve az ügyfél által használt eszközöket is – persze ha mindezt kérjük. Egy kampány során több hirdetés is futhat, az általunk meghatározott összeg keretein belül, amiről élő statisztikát is kaphatunk. Az élő nézetben azt is láthatjuk melyik városból, milyen eszközről (pl: asztali számítógép), mennyi ideig és milyen oldalakat néz az érdeklődő.

  • Facebook hirdetés

    Egy webáruház (vagy más típusú honlap) tulajdonosa kifinomult, mára elmondható, hogy megkerülhetetlen hirdetési rendszert kap a közösségi média platformokon, ahol a keresőoptimalizálás már nem is olyan egyszerű feladat. Használatukkor fényképes, videós, vagy szöveges hirdetések mellet lehetőségünk van költségmentesen postokat elhelyezni és követőket gyűjteni honlapunkhoz. A post-ok jelenthetnek egy terméket, történetet, vagy szolgáltatást. Ezeket a megjelenéseket “konverziókra”, azaz célokra tudjuk fordítani. Egy cél lehet például a oldalunkra való kattintás, vagy a webáruházunkban egy termék megtekintése, megvásárlása.

  • Teljes arculat

    Céges arculattervezés esetén az alapvető színek, formák, eszköztár és cél meghatározása mellett átvesszük a tervezés közel 90%-át. Ez jelenti a névjegykártyától az autómatricákon keresztül a szövegezési és majdani marketing megjelenési lehetőségek figyelembe vételét. Teljes körű arculattervezéskor a katalógusok, brosúrák, iktatók, tárolók, jegyzettömbök, bögrék és egyéb reklámtermékek tervezését is átvállaljuk.

  • Katalógus

    Egyoldalas kiadványtól (szórólap, brosúra) a reklámkatalógusok és cégbemutatkozó prospektusokig tervezünk. Nyomdai szolgáltatásunk segítségével nem gond a kis példányszámú, viaszos nyomatok elkészítése, magas minőségben, élethű színkompozíciókkal. Legyen az névjegykártya, vagy óriásplakát.

  • Termékfotózás - videó

    Csapatunk, főleg webáruházak tervezésekor, elsőrangú, kiváló minőségű fotóaparátussal és videórögzítő eszközökkel készít reklámcélú fotót, videót. Csapatunkkal helyszínen tervezünk és készítünk el mindent. Lehetőséget biztosítunk professzionális videóklipek (televíziós média) készítésére, kiadására is. A képi és hanganyagok vágását studióban végezzük.

 Kiadványkészítés, cégkatalógus

Kiadványkészítés, cégkatalógus

 Honlapkészítés, webdesign

Honlapkészítés, webdesign

Piacelemzés – konkurencia vizsgálat

  • Piacelemzés online

    Honlapkészítés során figyelembe vesszük, felkeressük és elemezzük a lehetséges konkurens, stratégiai és peremszakmák működését, eredményét, hibáit és erősségeit. Az elemzés, amennyiben a honlapkészítés része, nem kerül publikálásra, tekintettel az üzleti titokra. Külön megbízással, kizárólag piacelemzést is vállalunk, majd a rendelkezésre álló, publikusan is elérhető adatok, és az azokból következtethető információkat adjuk át megrendelőinknek.

  • Piacelemzés offline

    Ügyfeleink célterületét ismerve, lehetőséget biztosítunk “mistery shopper” (álvevő) alkalmazására. Az ilyen típusú piacelemzések valós, aktuális állapotot mutatnak megrendelőnk tevékenységéről. Az adatok ismeretében belső elemzést végzünk a konkurens területeken. Példaként egy fodrász szalont vegyünk alapul: ügyfelünknél bejelentkezési idő (3 nap), ügyfélkezelés (75%, az ismert elvárások alapján), ár/érték arány (86%),ügyfélmegtartási mutató (10/6). Ezek ismeretében a publikusan elérhető szolgáltatások igénybevételével alkalmazzuk a konkurenciára saját mérőszámainkat, majd piacképet alkotunk a lehető legjobb összehasonlítás érdekében.

  • Konkurencia-elemzés online

    Ügyfeleink legtöbbször azzal keresnek meg, hogy nem működik a jelenlegi honlapjuk, webáruházuk. Honlaptervezés után sajnos általános jelenség, hogy a karbantartáson kívül a tovább építkezésre nem marad energia. Az tény, hogy a következő generációs honlapok terjedése hatalmas tömeget és konkurens fellépőket eredményez. Ezért szükség van a folyamatos fejlesztésre. Az online konkurencia-elemzés megmutatja az előttünk álló, mellettünk együtt építkező és a majdani konkurens cégeket is. Viselkedésük, növekedési lehetőségeik, hibáik és erősségei, kulcsfontosságú üzenet egy vállalkozó számára. Ezt jelenti az online elemzés.

  • Konkurencia-elemzés offline

    A piacelemzésen felül a konkurencia vizsgálat egy második lépcsőt jelent. Ismerve a piaci helyzetet, lehetőségünk nyílik a legnagyobb és legerősebb vetélytársak megfigyelésére, szolgáltatásaik igénybevételére, majd elemzésére. Ezen tevékenység során a megrendelő saját alkalmazottja is az elemzőnkkel tarthat. A teljes értékű elemzés mellé egy javasolt felzárkózási, vagy tovább építkezési javaslatot teszünk, negyedéves fókuszokkal. Elemző szolgáltatásunkhoz coach lehetőséget is biztosítunk.

A honlap további használatához a sütik használatát el kell fogadni. További információ

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.

Bezárás